nathaliecarlsson.blogg.se

Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya

Helgen.

Publicerad 2012-09-17 22:40:00 i Allmänt

I Lördags var vi på kalas för Julia som fyller 15 år! Vilket hon var glad för eftersom hon slipper cykelhjälmen ;) Haha.. Johan frågade även mig, Nattis vad gjorde du då du var 15?? Hmm, var mamma lilla flicka såklart! :D
Söndagen bestod av mys med älskade familjen, vi gjorde inget speciellt faktiskt, men konstigt nog så gick dagen ändå.

Idag har Maja & Martin varit här och lekt med mig och Vega medan Mamma/Mormor var på skolan. Och jag kunde passa på att ringa massa samtal, medan man hade barnvakt. Appropå det så blir jag fan GALEN på detta Telianät som aldrig funkar, det bryts, har ingen mottagning och internet har jag inte haft på telen på snart 3 dar.. Vad betalar man för egentligen?

Grannen kom även över med en blomma & götta till oss för att vi vaktat hans hund över helgen :)

Moster & Morbror har mys med Vega
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela