nathaliecarlsson.blogg.se

Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya

1 vecka har gått.

Publicerad 2012-10-12 22:21:18 i Allmänt

Tänk vad tiden går fort, nu är det 1 vecka sen jag skrev något här..
Förra helgen var vi till Rättvik på höstmarknad, otroligt mycket folk! Men så kul att träffa brorsan, synd att det blir allt för sällan. Köpte iaf ett par nya vantar, super sköna. Vi åt även Langos som nog är den godaste Langos jag ätit!! :) Påvägen hem var det otroligt vackert på himlen, romantiskt ;) Lyckades faktiskt få en bild på det..
På söndagen var vi på Kick Saloon i Ljusdal med Millan & Fästhen, mums såå gött & trevligt!

I Onsdags missade vi Babycafé, för vi var till BVC med Vega för hon skulle få sin 3månaders spruta. Stora tjejen! Det gick faktiskt jättebra :)

Idag var jag & Vega in till stan med Fia & Alvina, så nu är dem beställda, och tack för din hjälp vännen! Vi avslutade med en romantiskt middag på Hot Chili, väldigt god mat hade dom där :)
Ikväll blev det mys med mitt hjärta Vega, medans Pappan är i Umeå och spelar ikväll. Han kommer hem imorgon och blir hemma med oss nån dag, sen åker han iväg på sin månadsturné, så kul för dom att det går bra, men lite tråkigt och ensamt för oss utan Pappan. Men vi har planer på att åka ner till Göteborg då turnén är där, och det är i mitten av turnén så då kanske tiden går lite fortare :)
Dopinbjudningarna har nu gått ut, så hoppas att så många som möjligt kommer och är med på Vegas dag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela