nathaliecarlsson.blogg.se

Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya

Kanelbullensdag.

Publicerad 2012-10-05 08:35:00 i Allmänt

Igår var en låång dag, Vega vaknade 03,30 då hon tyckte det var morgon.. tur Johan hade henne mellan 6-6,30 innan han åkte på jobbet så jag fick slumra en halvtimme iaf. Så vi 9 tiden igår morse så var bullarna klar, Det var ju kanelbullens dag :) Sen blev det även en mastig chokladkaka med inslag av mint.
Igår kväll hade jag ljus party Gold Canyon, underbara dofter säger jag bara :)

Vega börjar bli stor tjej, ligger på mage och kan lyfta huvudet & bröster från och till :) Och hon pratar & pratar så underbart detta är! <3

Fatalle har börjat löpa så hon ska ner till Tierp på kenneln nästa vecka, så vi får väl se om hon vill bli parad eller inte denna gång.

I helgen är det Rättviks stora höstmarknad som vi ska åka på, så Imorgon får jag äntligen träffa min broder Adde, som jag längtat efter honom!!! Synd att Matte inte är där, längtar lika mycket efter han.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela